Oddíly žen

Relaxace se cviky pro zdraví


cvičitelky Marie JUNKOVÁ a Ludmila ŠRŮTOVÁ

Kde cvičíme : v sokolovně

Kdy cvičíme : každé pondělí od 19:00 do 20:00 hodin

Naše cvičení je odpočinkové, pro zdraví a pro radost. Příjemná hudba, přiměřená rytmická dynamická cvičení a cviky na uvolnění, protažení a posílení všech svalů přispívají k dobré zdravotní kondici i k dobré náladě. Cvičíme buď bez pomůcek, s malými nebo velkými míči, s činkami. Chceme, abychom naším cvičením dodaly tělu energii i pohodu. Zveme i Vás - přijďte si zacvičit s námi! V tělocvičně je díky novému panu sokolníkovi čisto a útulno.

Cvičení se zdravotním zaměřením


cvičitelky Vendula MALÍKOVÁ a Líba KOMÍNKOVÁ

Kde cvičíme : v sokolovně

Kdy cvičíme : každou středu a pátek od 8:00 - 9:00 hodin

Zaměřujeme se na zdravotní cvičení, mírné posilování, nezapomínáme na kloubní pohyblivost - tedy vše, co potřebuje zdravý, aktivní senior. Aby nebylo cvičení stereotypní, používáme gumičky, overbally a místo činek plastové lahve naplněné vodou.

Cvičení s náčiním


cvičitelky Jarmila VORÁČKOVÁ a  Jaroslava TŮMOVÁ

Kde cvičíme : malý sál "kino",

Kdy cvičíme : každé úterý od 18:00 do 19:00 hodin

Nazdar, starší děvčata, přijďte do našeho cvičení, bude se vám líbit!! Je totiž mladé - letos mu bude 18 let!

Zaměřujeme se na protažení zkrácených svalů a následně na jejich zpevnění, hodně se věnujeme šetrnému rozhýbání kloubových spojení, zařazujeme cviky na rovnováhu, správné dýchání, nácvik relaxace - zkrátka, cvičíme "celého člověka".

Cvičíme při hezké hudbě - žádná "divočina". Dokážeme se během cvičení i zasmát a v závěru hodiny si často zazpíváme.

A z čeho máme my, cvičitelky, radost? Že naše cvičenky tvoří dobrou partu, která nejen že srdečně přijme nováčka, ale děvčata podnikají i společné výlety, návštěvy divadel a výstav atd.

Cvičení pro mladší seniorky


cvičitelka Hana DOBROVODSKÁ

Kde cvičíme: malý sál "kino"

Kdy cvičíme: každý pátek od 10:00 do cca 11:15 hodin

Po nenáročném zahřívacím aerobiku se soustřeďujeme na strečink (uvolňování a procvičování pružnosti) i na zpevnění svalů. Začínáme od krku, paží a ramen, zápěstí a prstů a pokračujeme se cvičením zaměřená na záda, pas, kyčle, kotníky, hýžďové svaly, pánev a bříško. Osvojujeme si správné dýchání.

Cviky obměňujeme tak, abychom si vypěstovaly a udržovaly vytrvalost, odolnost, rovnováhu, pružnost a dobrou kondici.

Oblíbené je cvičení např. "s ručníkem netradičně", nebo "jak proti křečovým žilám". Zařadíme cviky s činkami a cvičení s velkými míči.

Cvičení, které po celou dobu doplňuje příjemná hudební kulisa, končíme krátkou relaxací. Případná zdravotní omezení cvičenek není překážkou, zařazujeme adekvátní cviky pro starší generaci, která přispějí k pocitu "cítit se dobře" co nejdéle.

Cvičení s náčiním


cvičitelky Miloslava PANGRÁCOVÁ, Emilie VALENTOVÁ a Radka DOKOUPILOVÁ

Kde cvičíme : malý sál "kino"

Kdy cvičíme : každé úterý od 19:00 do 20:00 hodin

v našem oddílu cvičení s náčiním při hudbě patří k oblíbeným aktivitám všech věkových kategorií. Přináší nám radost z pohybu, příjemný zážitek při cvičení s ostatními cvičenkami a může v nás vyvolat pocit štěstí a sounáležitosti. Každý z nás si nese totiž v srdci tu hudbu, která se hrála v době, kdy nám bylo -náct.......i více.............

Cvičení zaměřujeme na zdravotně nezávadné a bezpečné provádění cviků ve všech svalových i kloubních partiích. Důležité je balanční cvičení. K dispozici máme overbally, velké míče / gymbally /, činky, terabandy, dřevěné tyče, pet lahve, podložky a jiné netradiční pomůcky. Zařazujeme kromě jiného cviky při bolestech bederní páteře a speciální cvičení pro kyčelní klouby. Na začátku se zahřejeme, aby svaly byly připravené na kondiční cvičení, posilování, uvolňování a závěrečný strečink s relaxací.

Občas pořádáme turistické vycházky, také společně vyjedeme do víkendových Welness

Věříme, že se vám naše cvičení bude líbit. Těšíme se na vás, přijďte.